WEBm - більше 14 років досвіду Розробки, просування сайтів та інтернет-магазинів

Дзвоніть зараз!
Більше 14 років досвіду Розробки, просування сайтів та інтернет-магазинів

Контекстна реклама у пошуковій системі Google

Реклама в Google – це вид реклами від Google Ads, яка передбачає відображення рекламних оголошень, що в свою чергу формуються на основі інтересів, потреб, географічного розташування, віку, статі, пошукових запитів. 

Що потрібно знати про контекстну рекламу в Google

Реклама в Google Ads – це сервіс показу рекламних оголошень, банерів та відео реклами від компанії Google. Вона може відображатися у вигляді рекламних оголошень, графічних банерів, відеороликів на сайтах-партнерах Google або у пошуковій системі.

Реклама в Google дозволяє отримати теплі ліди, оскільки показ реклами здійснюється в момент потреби товару чи послуги.

Як залучити клієнтів із Google: покрокова інструкція

Спеціалісти маркетингового агентсва WEBm допоможуть Вам грамотно налаштувати контекстну рекламу, адже ми маємо значний досвід та відповідні знання. Для ефективного налаштування ми:

1. Вивчаємо Ваш продукт та/або послугу з точки зору потенційного клієнта:

  • порівнюємо ціни на продукт/послуги в Google;
  • порівнюємо умови: що не входить, не входить, терміни, гарантії, відгуки тощо;
  • перевіряємо репутацію кампанії, що не менш важливо у просуванні реклами.

2. Аналізуємо сайт та даємо рекомендації поправок для покращення результату реклами:

  • перевіряємо посадкові сторінки сайту: зручність, простота сприйняття, рівень довіри тощо;
  • перевіряємо зв'язок: форми замовлення, онлайн-консультант, зворотній дзвінок, посилання на месенджери тощо;
  • аналізуємо швидкість завантаження, наявність скриптів.

3. Впроваджуємо інструменти аналітики на сайт для відстеження результату:

  • кількості цільових відвідувань сайту;
  • відстеження продажів - ecommerce;
  • відстеження конверсій за конкретними запитами.

4. Аналізуємо рекламу у Google Ваших прямих конкурентів:

  • вичитуємо та порівнюємо тексти оголошень конкурентів у Google;
  • визначаємо переваги, враховуємо недоліки для подальшого їх виправлення;
  • аналізуємо конкурентів і збираємо відсутні дані.

5. Перед стартом кампанії готуємо наступні дані:

  • ключові слова, які максимально продаються;
  • ключові слова, які можуть принести продаж;
  • унікальні торгові оголошення;
  • формуємо перелік мінус-слів для оптимізації бюджету.

6. Запускаємо рекламу:

  • додаємо всі можливі розширення торгових оголошень;
  • впроваджуємо скрипт коригування ставок в автоматичному режимі;
  • аналізуємо ефективність оголошень;
  • коригуємо ключові слова та оголошення з урахуванням конкретної ситуації;
  • відстежуємо конверсії та формуємо зрозумілі звіти.

7. Збираємо статистику та готуємо конкретні цифри на наступний місяць:

  • вираховуємо вартість за 1 конверсію – заявку, замовлення, дзвінок;
  • дізнаємося оптимальний бюджет на добу на рекламу;
  • розраховуємо середній відсоток конверсії на заявку;
  • враховуємо скільки інвестуємо в рекламу та скільки чистими заробимо (ROI);
  • формуємо докладну пропозицію з цифрами щодо витрати та орієнтовного доходу.

При цьому, важливо зазначити, що ціна на рекламу в Google формується виходячи з конкурентності пропозицій на даний момент. Ціна кліків і переходів на сайт залежить від конкурентності в конкретному напрямку товарів/послуг на момент показу реклами за принципом "хто більше платить, то вище у пошуку" (бюджет=результат).

Найбільш ефективним видом реклами в Google є реклама при пошуку в Google, що має наступний вигляд:

реклама в пошуку в Google

Перші 2 місця у пошуку  – контекстна реклама Google Ads, що має позначку "реклама".

Пошукова контекстна реклама вважається найефективнішим способом залучення потенційного покупця на сайт, оскільки діє "по гарячих слідах" – у момент відповідного запиту.

Як працює пошукова реклама Google

  1. В Google Ads можна вказати конкретні слова, за якими потрібно показувати Ваш сайт. Після збору таких ключових слів, сайт буде видно лише потенційним покупцям;
  2. При пошуку цих ключових слів в Google і переході на сайт - знімається плата за клік. Вартість за 1 клік виставляється таким чином, щоб сайт був на 2-й чи 3-й позиції;
  3. Принцип аукціону – чим більша ставка за ключові слова, тим Ваш сайт вищий у пошуку.

Недоліком пошукової реклами є те, що якщо на Ваш товар чи послугу немає попиту в Google (якщо товар, наприклд, нещодавно з'явився і покупці ще не знають про нього), Ваш товар може бути запропонований як альтернатива тому, що шукає Користувач. В такому випадку слід підбирати близькі за змістом ключові слова, за якими Ваша рекламне оголошення і буде показуватись.

Альтернатива пошуковій рекламі: банерна реклама 

Банерна реклама від Google також може використовуватись для цільової аудиторії. Воеа здатна привертати увагу у різних сервісах Гугл: YouTube, Gmail, на сторінках сайтів-партнерів у вигляді рекламних банерів.

Таку рекламу можна підлаштувати під конкретну цільову аудиторію за: 

  • віком;
  • статтю;
  • сімейним станом та наявністю/відсутністю дітей;
  • інтересами та звичками;
  • регіоном;
  • мовою та ін.

Такий вид реклами ефективний, коли покази здійснються для конкретної людини або будь-якій людині на потрібній сторінці певного сайту.

Google Shopping – ефективна реклама в Google пошуку 

Другий вид ефективної реклами в Google пошуку – Google Shopping або Гугл-покупки. Вона відображається відразу під пошуковим рядком і праворуч від звичайних рекламних оголошень в Google у вигляді невеликого зображення товару, назви товару, назви компанії, ціни та рейтингу.

Пошук з мобільного телефону має наступний вигляд:

реклама Google Shopping

Це дуже зручно, оскільки потенційний Клієнт відразу бачить шуканий товар під рядком пошуку і може швидко перейти та здійснити покупку.

Другий варіант видачі рекламних оголошень у торговій кампанії Google Shopping виглядає так:

варіант видачі рекламних оголошень у Google Shopping

Ремаркетинг як вид реклами від Google

Ремаркетинг – це вид реклами від Google, при якому вона показується тим людям, які вже відвідували Ваш сайт раніше. Така реклама дозволяє формувати списки людей, для яких можна буде налаштувати покази реклами саме Вашого сайту. Оголошення при цьому можуть мати вигляд текстових або графічних оголошень (банерів) на сайтах партнерів Google, а також за допомогою показу відеороликів у Ютюбі чи на партнерських сайтах Google.

Перевагами ремаркетингу є:

  • можливість повернути користувача, якщо він не купив при першому відвідуванні сайту;
  • додаткова реклама не тільки компанії, але і її бренду;
  • низька ціна за 1 клік та покази.

Звертайтесь у маркетингове агентсво WEBm і ми допоможемо Вам підібрати найефективніший варіант реклами, а також здійсними грамотне налаштування та консультації.

Зробіть свій бізнес успішним з допомогою реклами у Google!