WEBm - більше 14 років досвіду Розробки, просування сайтів та інтернет-магазинів

Дзвоніть зараз!
Більше 14 років досвіду Розробки, просування сайтів та інтернет-магазинів

Контекстна реклама Google Shopping

Google Shopping - це сервіс показу рекламних оголошень з картками товару в сервісах компанії Google. Основна мета сервісу - швидкий пошуку релевантного товару, потрібного конкретному користувачеві.

Що треба знати про Google Shopping

Google Shopping - це ефективний рекламний сервіс для продажу товарів через Google через показ рекламних оголошень тої чи іншої компанії. У рекламному оголошенні міститься текст і фотографія товару/послуги, що робить рекламу цікавою потенційному покупцеві, та відповідно, - ефективнішою для Вас.

Торгові налаштування для роздрібного продажу товарів/послуг (торгова компанія) здійснюються за допомогою двох сервісів: Google Merchant Center і Google Ads, а виводиться в результаті в сервісах Google - Shopping (Покупки), пошукову систему Google та інших платформах, пов'язаних з Google (як безпосередньо, так і на партнерських сайтах).

Для роботи Google Shopping Вам потрібно:

  • зареєструвати облікові записи в Merchant Center;
  • скласти фід даних;
  • налаштувати показ оголошень у пошуковій видачі.

Це дозволяє просувати Ваш бізнес у вигляді торгових оголошень без зайвих витрат часу та грошей.

Google Merchant Center - це онлайн інструмент (сервіс) компанії Google, який може розповісти про Ваші продукти великій кількості людей.

Як працює реклама Google Shopping

Торгова реклама працює за принципом: шукаєш – побачиш. Алгоритми самостійно визначають де і коли має бути показ реклами. На відміну від видачі у пошуку Гугл, торгова компанія не потребує підбору ключових слів - алгоритм сам пропонує товар, звіривши дані про нього у Google Merchant Center і вирішує коли показувати рекламу, щоб вона була максимально ефективною.

Існує 3 види реклами товарних оголошень:

  1. Звичайні оголошення товарів. Вони генеруються виходячи з даних завантажених товарів та містять: картинку, назву товару, назву компанії чи бренду, вартість товару та рейтинг, якщо на сайті є мікророзмітка продукту:    товарні оголошення у Гугл пошуку
  2. Оголошення товарів – вітрини. Цей тип реклами не генерується самостійно - його потрібно налаштувати, об'єднавши товари в групи для показу такого виду реклами. Така реклама дозволяє порівняти кілька товарів одного продавця;
  3. Локальні оголошення у каталогах або показ реклами товарів для офлайн магазинів. Тобто, Google дозволяє показувати рекламу фізичним магазинам для залучення трафіку в офлайн-точку, при цьому можна отримувати статистичні дані про кількість людей, що завітали до магазину після перегляду такої реклами.

Переваги торгової кампанії в Google Shopping:

1. Простота продажу. Навіть при запиті за загальним ключовим словам, користувач бачитиме релевантний товар чи послугу із ціною, картинкою. При цьому, Користувач отримує змогу перейти в картку товару та ознайомитись з характеристиками, ціною, побачити товар візуально, прочитати відгуки.

товари за загальним запитом

2. Простота управління рекламною кампанією. Алгоритм значно спрощує налаштування товарів, адже Вам не потрібно підбирати ключові запити. Ресурс та кошти для таких рекламних кампаній скоротилися в десятки разів. Ви платите менше за підтримку реклами, але при цьому - продаєте більше.

3. Збільшується охоплення аудиторії. Компанія Google інтегрувала показ торгової кампанії в десятки своїх сервісів, зокрема у Пошук, Покупки, Картинки, Сайти партнери та інші джерела.

Однак, при запуску торгової кампанії слід враховувати певні вимоги Google:

  • відповідність змісту ТК до Привил Google (уникнення заборонених товарів, наявність ціни, інформація про доставку, умови Оплати та повернення);
  • регулярне оновлення інформації про товар (не рідше як 1 раз на 30 днів);
  • сайт повинен бути на https протоколі.

Специфіка налаштування Google Shopping

Створення та налаштування оголошень в Google Shopping здйснюється з допомогою Google Ads.

Для початку слід завести обліковий запис в системі Google Ads. Без нього стоврення налаштування будь-якої рекламної кампанії в Інтернеті не можливе. Також її використовують для відстеження статистики вашого сайту. 

Далі варто зареєструватись в Merchant Center. Для цього Вам потрібно лише авторизуватися в обліковому записі Google та ввести електронну пошту та інформацію про Вашу компанію. Перед реєстрацією ознайомтесь з правилами майданчика, адже за їх порушення показ деяких оголошень буде обмежена або ж система зовсім заблокує обліковий запис. 

Потім обліковий запис потрібно підв'язати до Google Ads. Для цього у верхньому правому куті відкрийте основне меню і виберіть пункт Зв'язати обліковий запис з іншими сервісами. Через кнопку "+" введіть дані Google Ads і зробіть запит.

Наступний етап - це створення фіда даних (спеціальний файл). Він може мати вигляд звичайного текстового файлу або мати формат XML. У ньому має міститись вся необхідна інформація про Ваші товари. Кожен елемент товару має певний атрибут:

  • Title або назва рекламного оголошення. Тут зазначається назва товару;
  • Description - опис товару з усією необхідною інформацією. Тут важливо розповісти про продукт якнайбільше;
  • Google_product_category. Цей атрибут допомагає пошуковій системі зробити товари релевантними. З цією ж метою використовуються такі атрибути, як Product_type та Custom_label_0-4.

Також важливо налаштувати ФІД для оновлення даних про товари в оголошеннях. Це може бути інформація про знижки, акції, наявність товару, ціну. Тобто, ті дані, які можуть змінюватися. Таке налаштування дозволяє автоматично оновлювати рекламні оголошення, якщо в одному з атрибутів відбулися зміни.

Коли ФІД підготовано, його необхідно завантажити в Merchant Center. Для цього зайдіть у меню Товари у вкладку Фіди. Тут потрібно вказати додаткову інформацію для пошукової системи, а саме: країну збуту та мову оголошень, а також джерело даних фіда. Також необхідно визначити час оновлення фіда. Потрібно зробити так, щоб він оновлювався одночасно із сайтом. Далі вам залишається лише натиснути кнопку Продовжити.

Обробка Фіда зазвичай займає не більше 15 хвилин в залежності від кількості товарів. Якщо після обробки вкладці Діагностика з'явилися помилки, Вам необхідно виправити знайдені системою проблеми та знову зберегти дані.

 

Після виконання всіх вищеописаних операцій, ви можете приступати до створення рекламної кампанії. Це робиться у Google Ads. Зайшовши в обліковий запис натисніть на кнопку + і Нова кампанія. Потім потрібно вибрати мету кампанії із запропонованого списку. Тоді підв'язуємо створений раніше фід даних продуктів, які братимуть участь у рекламній кампанії. 

Однак, варто розуміти, щоб ефективно налаштувати Google Shopping слід враховувати багато аспектів та тонкощів. Тому, щоб грамотно здійнсити усі налаштування, рекомендуємо Вам звернутись у маркетингове агентство WEBm. Ми маємо значний досвід роботи з сайтами, а також надаємо послуги налаштування контестної реклами. Звертайтесь до фахівців нашого агентства і ми допоможемо налаштувати ефективну рекламу для Вашого бізнесу!